diumenge, 13 de novembre del 2011

La Cerdanya

Són molts els vincles que ens uneixen als de casa amb la Cerdanya. No només de sang - que no és poc- sinó de molts altres tipus. Enguany, per una d'aquelles caramboles que a vegades passen, tindrem oportunitat d'anar-hi sovint i això en alegra a tots.

Ens declarem enamorats de la Cerdanya i, malgrat que aquests últims anys,   la febre del "totxo" i li ha fet molt mal, segueix mantenint una bellesa serena i quasi immutable.

Us convidem a un tastet














8 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Quines fotos més xules! Sobretot la del 'pantà' amb les muntanyes nevades al fons! Espectacular!

    ResponElimina
  3. Les fotos maquíssimes..i la sensació de placidesa que transmet aquest paisatge és difícil d'explicar.

    ResponElimina
  4. Que colores! Son de verdad o le pusisteis lo de acentuar colores a la camara?

    ResponElimina