Des de fa gairebé un any vam començar a participar a les caminades de Barnatresc. Barnatresc és un conjunt d'activitats que organitza l'Associació d'Entitats Excursionistes del Barcelonès (AEEB) amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i que té per objectiu: "caminar, fer salut i redescobrir Barcelona".
Des de novembre de 2010 ja hem participat a unes quantes caminades. Aquestes sempre tenen la mateixa estructura: uns 10-12 Km de llargària, per dins la ciutat i per rutes poc habituals. És, certament, una bona manera de redescobrir la ciutat i de conèixer llocs pels quals mai hi havies passat. La participació és gratuita i no cal inscripció prèvia. Quan ja has participat en alguna de les caminades et lliuren un carnet que serveix per controlar més fàcilment la participació.
A banda del Barnatresc, un cop l'any s'organitza també la Caminada Internacional de Barcelona. El passat 1 d'octubre es va celebrar la desena edició. Aquesta caminada, que forma part de la (IML) Walking Association i de la (IVV) Internationa-ler Volskssportderbans, es presenta en dos formats, de 20 i 30 Km, dins i fora de la ciutat i en dos dies consecutius. És un esdeveniment important a nivell internacional ja que aquest tipus d'activitats tenen molts seguidors i participants a diferents països del món.
Aquest any hem participat a la caminada de 20 Km celebrada el 15 d'octubre. Ha estat una caminada llarga, que ha voltat tota la ciutat però molt agradable i molt ben organitzada. Per participar en aquestes caminades sí que cal pagar per la inscripció.
Per si voleu saber-ne més un deixem la ruta feta i unes quantes fotografies de la nostra passejada.
Ah, i amenacem en posar-ne més de les properes caminades.
| Cap a Montjuïc amb les primeres llums |
| Un dels molts jardins de la muntanya de Montjuïc |
| Vistes cap al Port |
| Vorejant el Castell pel Camí de Mar |
| Passat i present |
| Ciutat de la Justícia |
| Pujades impossibles? |
| Barcelona |
| Parc Güell |
| Final al pavelló del Parc de l'Espanya Industrial |
Vint quilòmetres! es diu aviat, però sembla que ha valgut la pena i a més us manté en forma
ResponEliminaAixò ja és més que passejada!!
ResponEliminaPel que veig tenieu temps per fer fotos i tot....Per cert algunes de molt boniques.
Endavant amb aquesta bona marxeta!!
Pero que envidia me dais. Yo tambien quiero! Aqui estoy estoy todo el dia agotada, las clases y la altitud van a acabar conmigo jaja.
ResponEliminaPetons
Una ruta interessant i molt maca. Com m'agrada Barcelona! Molt boniques les fotos!
ResponElimina@retalls Hola! Sí, és una activitat distreta i sobretot serveix per conèixer molt millor la ciutat.
ResponElimina@Montse, gràcies! Celebro que t'agradin les fotos. Al novembre hi ha la de 10 Km. A veure si t'hi apuntes.
@Rachelgueu Cuando quieras te esperamos! Un beso muy grande y.. ya puedes apuntarte!
@Rosa Això és quasi calderilla comparat amb les curses que fan altres.. Moltes gràcies!