diumenge, 16 d’octubre del 2011

Caminant per Barcelona


Des de fa gairebé un any vam començar a participar a les caminades de Barnatresc. Barnatresc  és un conjunt d'activitats que organitza l'Associació d'Entitats Excursionistes del Barcelonès (AEEB) amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i que té per objectiu: "caminar, fer salut i redescobrir Barcelona".

Des de novembre de 2010 ja hem participat a unes quantes caminades. Aquestes sempre tenen la mateixa estructura: uns 10-12 Km de llargària, per dins la ciutat i per rutes poc habituals. És, certament, una bona manera de redescobrir la ciutat i de conèixer llocs pels quals mai hi havies passat. La participació és gratuita i no cal inscripció prèvia. Quan ja has participat en alguna de les caminades et lliuren un carnet que serveix per controlar més fàcilment la participació.

A banda del Barnatresc, un cop l'any s'organitza també la Caminada Internacional de Barcelona. El passat 1 d'octubre es va celebrar la desena edició. Aquesta caminada, que forma part de la (IML) Walking Association i de la (IVV) Internationa-ler Volskssportderbans, es presenta en dos formats, de 20 i 30 Km, dins i fora de la ciutat i en dos dies consecutius. És un esdeveniment important a nivell internacional ja que aquest tipus d'activitats tenen molts seguidors i participants a diferents països del món.

Aquest any hem participat a la caminada de 20 Km celebrada el 15 d'octubre. Ha estat una caminada llarga, que ha voltat tota la ciutat però molt agradable i molt ben organitzada. Per participar en aquestes caminades sí que cal pagar per la inscripció.

Per si voleu saber-ne més un deixem la ruta feta  i unes quantes fotografies de la nostra passejada.
Ah, i amenacem en posar-ne més de les properes caminades.

Cap a Montjuïc amb les primeres llums 

Un dels molts jardins de la muntanya de Montjuïc

Vistes cap al Port

Vorejant el Castell pel Camí de Mar

Passat i present

Ciutat de la Justícia


Pujades impossibles?

Barcelona

Parc Güell

Final al pavelló del Parc de l'Espanya Industrial

5 comentaris:

  1. Vint quilòmetres! es diu aviat, però sembla que ha valgut la pena i a més us manté en forma

    ResponElimina
  2. Això ja és més que passejada!!
    Pel que veig tenieu temps per fer fotos i tot....Per cert algunes de molt boniques.
    Endavant amb aquesta bona marxeta!!

    ResponElimina
  3. Pero que envidia me dais. Yo tambien quiero! Aqui estoy estoy todo el dia agotada, las clases y la altitud van a acabar conmigo jaja.
    Petons

    ResponElimina
  4. Una ruta interessant i molt maca. Com m'agrada Barcelona! Molt boniques les fotos!

    ResponElimina
  5. @retalls Hola! Sí, és una activitat distreta i sobretot serveix per conèixer molt millor la ciutat.

    @Montse, gràcies! Celebro que t'agradin les fotos. Al novembre hi ha la de 10 Km. A veure si t'hi apuntes.

    @Rachelgueu Cuando quieras te esperamos! Un beso muy grande y.. ya puedes apuntarte!

    @Rosa Això és quasi calderilla comparat amb les curses que fan altres.. Moltes gràcies!

    ResponElimina