Hem aprofitat alguns dels passats festius per anar a caminar, tot descobrint llocs nous o recobrant sortides clàssiques.
El primer dels llocs va ser una descoberta: Sant Miquel de Solterra o de les Formigues. Sant Miquel és el punt més alt de les Guilleries i des del cim (1.205 m) es gaudeix d'una vista magnífica cap als quatre punts cardinals. Tot i no ser un dia esplèndid quan a visibilitat, la passejada fins al cim s'ho va valdre.
Deixem el track de la sortida i unes quantes fotografies
 |
| Comencem la sortida a la font dels abeuradors |
 |
| Boscos de tardor |
 |
| A punt de fer el cim |
 |
| Vistes impressionants |
 |
| Les formigues |
 |
| Fins on arriba la vista |
L'altra sortida podríem dir que és un dels "clàssics": la pujada al Santuari de Bellmunt.
A l'indret se'l coneix com "el mirador de Catalunya" i les vistes són realment fantàstiques.
Nosaltres hem fet l'excursió des de Vidrà i hem aprofitat per conèixer altres llocs realment bonics com la Tosca de Degollats, el Salt del Molí o el Pont de Salgueda, tot molt a prop de Vidrà.
Us deixem també track i fotografies.
 |
| Sortint de Vidrà |
 |
| Camí del cim s'endevina el mar de núvols |
 |
| El Pirineu nevat (no gaire) des del cim |
 |
| La creu i un dels repetidors en un dels extrems del cim |
 |
| Impressionant mar de núvols amb el Montseny destacant |
 |
| El Santuari de Bellmunt |
 |
| El Pedraforca |
 |
| Amics del camí |
 |
| El salt del molí, molt recomanable |
 |
| El pont de Salgueda |
Magnífics itineraris i magnífiques propostes per fer un parell d'excursions a prop, no gaire lluny. Gràcies, Francesc; hi vas anar sol o acompanya?
ResponEliminaHola Jordi!
ResponEliminaRealment son dues passejades ben maques i assequibles. La segona un xic més llarga però compensa.
Hi vaig anar amb la Mireia, la meva dona.. els dos xinu, xanu.. ;)
Pre-cio-sos!
ResponElimina