dimecres, 10 d’agost del 2011

Ja som a Moçambic

Hola a tothom!

Finalment, després de les inacabables hores de vol i de les encara més inacabables esperes als aeroports, ja som a Moçambic!

Avui no tenim gaire per explicar. La rebuda del Dio i la Fàtima ha estat fantàstica, com sempre, i ens sentim més que ben acollits.

La primera sensació en arribar a Maputo, tot recordant la primera vegada fa 10 anys, ha estat molt diferent. Avui feia un airet fresquet molt agradable -fa 10 anys feia una calor intensa i una humitat agobiant-; vam entrar caminat per la pista a un aeroport bastant tronat i vell -avui hem arribat a través d'un “finger” a un aeroport nou de trinca, modern i ben senyalitzat. Vaja, d'entrada res a veure. Però quan a sobre la “carrinha” ens hem començat a endinsar cap a Mahotas hem recuperat les sensacions de cop. Hi ha encara moltes coses que no han canviat.

Demà serà dia de gestions diverses i, si tenim prou temps, anirem de visita a alguns dels projectes en els quals vam estar treballant ja fa uns anys. Sempre fa il·lusió veure com segueix allò que entre molta gent vam iniciar.  
La resta del dia estarà dedicada a la preparació de la gran festa del casament. De moment divendres tindrem el “lobolo” que, per entendre'ns ràpidament, el Jesús que també ens acompanya ha resumit com “la pedida de mano, no?”

Seguirem informant!





8 comentaris:

  1. Hola, bien llegados. Fué muy agradable oir lo primero la risa de Dio al hablar con Jesús en el aeropuerto de Maputo. Fresca y alegre como siempre. Las fotos son superchulas y se ve al personal encantado de haber ido.
    Buena estancia, abrid bien todos los sentidos para no perderos nada.
    Besos y felicidades a los novios y a la bautizanda.

    ResponElimina
  2. Ara que ja sou alla, i que haireu pogut descansar, estareu mes tranquils i podreu comensar a disfrutar de tot aixo k vam veure fa uns anys. Aprofiteu-ho i expliqueunos com esta tot i els detalls del bodorrio i la pedida!! Volem saber-ho tot!! Petonetsssss

    D&N

    ResponElimina
  3. Ben arribats i ben trobats,
    celebrem la bona rebuda, però sobretot que hagueu trobat coses que no han canviat.

    Ara descanseu i a agafar energies per la mega partyyyy!!!

    Records per tots,
    M&M

    ResponElimina
  4. Com a mínim l'aeroport ja era una altra cosa. Seguiu informant. Què fas amb calces curtes, que allà és l'hivern!! XDD
    Salut i gaudiu-ne
    Raquel

    ResponElimina
  5. Celebrem que el viatge hagi anat bé, sense sobresalts de l'anunciada vaga alemana ni sorpreses inesperades.

    Ara a gaudir de tota la diversitat del pais, del bon acolliment dels amics i sobretot d'aquest particular casori amb això del lobolo i totes les peculiaritats que segur que ens deixareu compartir amb vosaltres.

    Una abraçada i un parell de petons pel Dio i família.

    Jose i Montse (que no els funciona el gmail i no poden postejar com anònim) je..je..

    ResponElimina
  6. Gràcies Marc!!
    Sembla que ara ja funciona el "parato"...
    Per cert bon invent això de la temperatura a Maputo....avui com a Bcn.
    Una abraçada !!
    J&M (copiarem dels que en saben..je.je..)

    ResponElimina
  7. Hola des de Budapest:
    No funciona des de l'Iphone!!!!
    Josep M.

    ResponElimina
  8. Hola de nou:
    Ara sembla que si que funciona. Llàstima de missatge que no ha sortit. Repetim...
    FAntàstic que finalment hagueu pogut arribar!
    Doneu molts records als nuvis i a la nena. Tambè als de Cantabria. Seguim el bolc cada nit, esperant les vostres notícies de l'esdeveniment i de l'estat dels projectes realitzats.
    Publiqueu el màxim de fotos; ja sabeu que les col.leccionem...
    Una abraçada molt forta des de Budapest.
    Marga. Glòria, Miquel i Josep M.

    ResponElimina