diumenge, 14 d’agost del 2011

Les fotos del "Lobolo"

Us deixem unes quantes fotografies del Lobolo d'ahir.
Ja en penjarem més i us explicarem amb detall con ha anat el casament, però ara hem d'anar a dormir que demà ens torna a toca el despertador a les 5:30

El Lobolo a casa dels pares de la núvia.

La càmera del fotògraf oficial del casament

Carmen, la filla de Fàtima i Dio


La família de la núvia obsequia a la família del nuvi amb un dinar

El Lobolo s'ha consumat i la família informa al nuvi i als seus pares que han acceptat el casament

Els protagonistes del Lobolo amb la núvia i membres de les dues famílies.

La Fàtima amb el vestit que li ha reglat la família del Dio i que formava part del Lobolo

Anells, polseres, arracades, collarets.. formàven també part dels presents.

Sense un bon àpat no hi ha festa a l'Àfrica i aquests dies han funcionant les cuines a ple rendiment.

Pla general durant el Lobolo mentre repassen la llista dels regals acordats.

Un altre detall dels regals que no son únicament per la núvia, sinó també per la seva família.

1 comentari:

  1. Bueno son muy curiosas, hay que ver como se acicalan y el tipo de celebración que hacen. Habrá que vivir ahí para entender esto. Respeto total pero un sentimiento de no entender nada. Igual que tampoco entiendo las pasadas que nos pegamos aquí. Yo haría otro tipo de inversión con el dinero. Pero claro yo soy "mu rarita"
    Aunque claro el personal también estará ojiplático viendo 4 mulungos haciendo fotos y de un lado para otro.
    Falta la de la "limusina".
    Besos y gracias

    ResponElimina