El dia de marxar s'acosta i cal anar tancant tots els preparatius.
Ja fa dies que hem fet el fonamental (visats) sense ells no pots entrar al país i (salut), ja vam posar al dia les vacunes a la Unitat de Malalties Tropicals i Salut Internacional a Drassanes.
Gairebé és tot a punt. Cal triar la roba adequada (allà ara és hivern) però amb unes temperatures semblants a la nostra primavera, que enguany és casi com dir "l'estiu" que estem tenint.
Per anar a un país poc conegut sempre és recomanable llegir-se les indicacions que els diferents serveis d'afers exteriors posen a disposició dels ciutadans. A vegades, cal dir-ho, exageren molt i si els fessin cas potser no sortiríem de casa, però sempre és recomanable fer-ho. No és un país especialment perillós tot i que la imatge d'Àfrica que ens venen els mitjans fa pensar que tot el continent és un desastre. Cal informar-se i no deixar-se portar per informacions que únicament busquen l'impacte.
Val a dir que Moçambic és un país força estable des de 1992 que es van signar els tractats de pau, amb eleccions regulars des d'aleshores -que sempre ha guanyat la FRELIMO front la RENAMO- i amb uns nivells de creixement destacable. Més dades, aquí i a la plana oficial del govern.
Us deixem, per si voleu saber de primera mà que hi passa a Moçambic, l'enllaç a un parell de diaris, perquè us poseu al corrent del dia a dia.
O país Online
Jornal da Notícias
Tot a punt, doncs, per a la marató del vols: Barcelona -> Frankfurt -> Johannesbourg -> Maputo En total unes 13, 5 hores de vol per un total de 18 hores de desplaçament.
S'admeten suggeriments per a fer-les el menys avorrides possible.
Jajaja no patiu k tindreu pelicules per veure!! Compreu taps i un antifas i a fer nones!! Segur k esteu ja impacients per marxar!!
ResponEliminaInteressant els links als diaris...
ResponEliminaA gaudir que en res sereu allí :-))))
som-hiiii!!!!
Molt fan de la garrotada feta al periodisme (amb estil, això sí!) jajaja. Us anirem llegint i comentant, o això intentarem!
ResponElimina