Suposso que no heu posat per Pomene, oi? Era per saber com anaven en Jefferson i en Joseph :) Espero que hagiu trobat un pais molt millorat en comparació amb les anteriors visites.
Hola. Lamentablement no vam poder anar fins a Pomene. Esperem, com dius, que allà les coses també hagin millorat. Nosaltres hem trobat molts canvis i, en general, que s'ha prosperat força
No hi ha text? Lo dels peixos, molt interessant...
ResponEliminaPer les fotos no sembla q moltes coses hagin canviat...
ResponEliminaJa heu anat a Costa du Sol? Es deia així no?
Feu una mariscada a la nostra salut! ;-)
petons,
M&M
Suposso que no heu posat per Pomene, oi? Era per saber com anaven en Jefferson i en Joseph :)
ResponEliminaEspero que hagiu trobat un pais molt millorat en comparació amb les anteriors visites.
Hola. Lamentablement no vam poder anar fins a Pomene. Esperem, com dius, que allà les coses també hagin millorat. Nosaltres hem trobat molts canvis i, en general, que s'ha prosperat força
ResponElimina