dijous, 1 de setembre del 2011

Quan ja pensàvem que el casament s'havia acabat...

Una setmana després...
Quan ja pensàvem que el casament s'havia acabat, els nuvis ens expliquen que diumenge tenen gent a dinar. Els padrins de casament, els pares del nuvi i alguns amics aniran a casa seva per obrir els regals del casament, que han quedat amuntegats en un racó del menjador, i endreçar-los. Finalment, alguns tiets s'hi afegeixen i acabem sent una trentena de persones dinant a casa de la nova parella.
Es dina, es canta, es balla marrabenta, es fan parlaments, ... Es canta, es balla marrabenta, es sopa,... Es canta, es balla marrabenta, es fan parlaments... I els regals queden on eren. 
Com que encara queda menjar del casament i els parents ho saben, no tenen pressa. Potser diumenge vinent hi tornaran a anar a dinar per obrir-los!!


No hi ha com tenir cosines!!
Per preparar aquest dinar, la Fàtima té l'ajuda de la Gèrsia i de la Sheila, la germana més gran de la Gèrsia, que el dia abans (dissabte) s'instal·la a casa per ajudar preparar-lo: mongetes verdes i pastanaga bullides, amanida de “repollo” amb pastanaga, arròs, caril de pollastre, caril de vaca, xima (pasta blanca feta amb farina de mill), matapa (guisat a base de fulles de matapa aixafades amb el pilao amb cranc, bolo (pastís) de casament, 2M (cervesa rossa), Laurentina (cervesa negra), vi, ... La dona de l'Acasio (germà del Dio) i la nòvia del Marcos (germà del Dio) de seguida que arriben s'afegeixen al grup que es queda a la cuina. Entre totes, vigilaran què falta a taula i prepararan el que calgui per tal que sobri de tot. També s'encarregaran de deixar la casa recollida abans de marxar. Quan la feina està acabada, la Sheila torna a casa seva.





Les fotos
És en el marc d'aquesta festa més informal que els germans del Dio fan broma amb nosaltres amb el tema de les fotos!! Ens hem passat els dies de festa amb el dit enganxat a les càmeres filmant i fent fotos, i això els fa gràcia. 
Aprofitem l'excusa d'estrenar la nova TV dels nuvis per passar-ne una curtíssima selecció de les moltes que vam fer entre tots (unes 2.000!!!) i cada una d'elles és rebuda amb crits, rialles i cançons. Mai les nostres fotos havien estat tan celebrades!!!




 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada