Reunió
Tot tornant del Parc Kruger, el Dio i la Fàtima ens diuen que hi ha una reunió a casa els pares del Dio i que ens hi esperen a tots. No saben per què és i comenten que potser és per parlar de com ha anat el casament. Els comentem que, si ho prefereixen, ens poden deixar a la ciutat i ens poden recollir de nou quan acabin però comenten que no; que nosaltres estem amb ells i que on vagin ells, també hi anem nosaltres.
En arribar trobem el pare, la mare, els tres germans amb les seves respectives dones, la germana i les criatures de tots i totes.
Finalment, resulta que és un comiat. El Rodrigo (el germà gran del Dio), la seva dona i els seus dos fills tornen a casa seva i s'acomiaden de la família tot donant-los les gràcies per l'acollida i per la festa del casament. Després de fer diferents parlaments i de sopar plegats, emprenen viatge cap al nord. Els esperen 1.200 Km de carreteres africanes en autocar!!!
Si no recordem malament, també va ser en aquest moment que la mare del Dio va anunciar que el seu fill Marcos es casaria al 2012.
D'aquesta reunió familiar no hi ha documentació gràfica: excepcionalment, no vam fer fotos!!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada