dimecres, 7 de setembre del 2011

Petites curiositats (V)

Els regals

Allà, com aquí, quan una parella es casa rep regals de familiars i amics.

Aquí (al nord), hem passat dels regals-sorpresa a les llistes de noces i als comptes bancaris. Allà (al sud) encara són regals-sorpresa (cadascú porta el que creu convenient) i són lliurats directament als nuvis durant els àpats del casament (són aquests que s'obren una setmana després!). De vegades això comporta situacions que, per a nosaltres, van ser tota una sorpresa.



En el dinar del diumenge 14, estàvem fent una agradable sobretaula mentre contemplàvem la desfilada de regals quan ens va cridar l'atenció un Pick Up (EL NOSTRE PICK UP!!!), carregat amb un combi de 2 metres d'alçada. Vam fer especulacions variades i les vam descartar... però ens vam equivocar!!!


Els germans i amics de la parella havien considerat que la seva nevera era petita i estava atrotinada, i que en necessitaven una de nova. I clar, aquí què es fa amb els regals? Doncs es porten a la taula dels nuvis. Així que minuts després, vam poder contemplar la desfilada del combi i vam poder veure com l'aixecaven perquè els nuvis passessin per sota per celebrar-lo.





Llavors ja vam sospitar que, en algun moment, aquell tros de frigorífic hauria de recórrer els 13 Km que hi ha des de casa els pares del Dio, fins a la seva nova ubicació al barri perifèric d'As Mahotas... i que algú l'hi hauria de portar!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada